مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-07اجتماعي

شبیه سازی بین الحرمین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت


امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم توفیق سفر به کربلا، نمایشگاه عکس از موکب ها و ایستگاه های خدمات به زائران اربعین و شبیه سازی بین الحرمین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت اجرا می شود.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد اربعین شهرداری رشت گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم توفیق سفر به کربلا، نمایشگاه عکس از موکب ها و ایستگاه های خدمات به زائران اربعین و شبیه سازی بین الحرمین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت اجرا می شود.

علیرضا قانع در گفت وگو با ایسنا، با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: موکب خدام العتره شهرداری رشت از سال 94 توفیق خدمت رسانی به زائران حسینی را در ورودی کربلا داشته است.

وی افزود: هرساله بیش از 200 نفر از پاکبانان شهرداری رشت برای رفت و روب بخش هایی از مسیر دسترسی به حرم در کربلا اعزام می شدند.

رییس ستاد اربعین شهرداری رشت، با تشریح اقدامات سال های گذشته شهرداری در کربلا، تصریح کرد: کاروان ستاد اربعین شهرداری رشت خدمات متنوعی در ابعاد خدمات شهری و فرهنگی به زوار کربلا ارائه می داد.

قانع عنوان کرد: طبخ روزانه 1000 پرس غذا در هر وعده روزانه، استقبال از زوار ورودی به کربلا، برپایی ایستگاه صلواتی چای و شربت، خیاطی، کفاشی، خدمات تلفن همراه، امداد و نجات، کمک برای اطفای حریق و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیه سازی بین الحرمین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت

شبیه سازی بین الحرمین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت